نوت بوک و دفتر ۱۰۰ برگ a4 یک لوازم جانبی ضروری برای یک فرد تجاری است.
علیرغم این واقعیت که مدت هاست امکان یادداشت برداری در تلفن هوشمند وجود دارد، روش های سنتی ضبط هنوز هم طرفداران زیادی دارد.
یک نوت بوک می تواند هم به یک هدیه جهانی و هم به یک رسانه تبلیغاتی کاربردی تبدیل شود.
بسته به هدف، نوت بوک ها به دسته های زیر تقسیم می شوند:
خاطرات برای ثبت موارد مهم، رویدادها و جلسات.
برنامه ریزهای موردی نوت بوک هایی با میزهای ردیف شده خاص که کنترل اثربخشی خود را آسان تر می کند.
راش برای طراحی با کاغذ ضخیم بدون خط؛
خاطرات نه تنها برای مدرسه، بلکه برای سوابق شخصی یا حرفه ای.
نوت بوک برای خلاقیت نسخه های ویژه برای هنرمندان، مسافران، طرفداران دست ساز.
مجموعه ای برای یادداشت ها نوت بوک با ورق های پاره.
کتاب های دستور العمل برای نوشتن دستور العمل های سالم، کتاب های آشپزی خانگی.
این تنها بخشی از انواع نوت بوک های موجود است.
در واقع، تعداد بیشتری از آنها وجود دارد: از مجلات تمام عیار گرفته تا نشریات موضوعی.
چاپخانه اغلب از طبقه بندی دفترها بسته به نوع صحافی استفاده می کند.
چنین مدل هایی وجود دارد:
- روی چشمه؛
- سوراخ کردن؛
- روی گیره های کاغذ؛
- روی حلقه ها؛
- در مکانیزم های جداشدنی؛
- روی باد
نوت بوک های فنری راحت ترین برای برندسازی در نظر گرفته می شوند.
آنها برای استفاده دائمی ایده آل هستند: محصول را می توان به هر صفحه دلخواه باز کرد، ورق را در صورت نیاز جدا کرد، پوشش را جدا کرد و بلوک ورق ها را دوباره به آن دوخت.
بسته به ماده ای که جلد از آن ساخته شده است، نوت بوک ها عبارتند از:
- کاغذ؛
- پلاستیک؛
- چوبی؛
- بافت؛
- چرم؛
- پلیمری؛
- ترکیبی و دیگران
رایج ترین گزینه پوششی از کاغذ یا مقوا ضخیم است. به راحتی می توان هر تصویر یا متنی را روی چنین مطالبی اعمال کرد.
تصویر روشن، واضح است و چاپ آن ارزان است.
تقریباً همین مزایا برای روکش های پلاستیکی و پارچه ای.