تخت بیمارستانی مشهد به قیمت میلیاردی فروخته شد

همیشه تخت بیمارستانی مشهد نقش بسزایی در آسایش و بهبودی بیماران دارند با این حال، آنها اغلب در طرح بزرگ مراقبت های پزشکی نادیده گرفته می شوند.

آنها نقش کلیدی در کمک به خواب آرام و بهبودی راحت دارند. امروزه، آنها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند، از فناوری نوآورانه استفاده می کنند و برای کمک به افرادی با شرایط و بیماری های خاص سلامتی طراحی شده اند.

اما، آنها همیشه به این راحتی یا آسان برای استفاده نبودند. تخت های بیمارستانی از زمانی که برای اولین بار در دهه 1800 معرفی شدند، به طور قابل توجهی تکامل یافته اند.

در اینجا نگاهی کوتاه به انواع تخت های بیمارستانی می اندازیم و به تاریخچه می پردازیم تا مروری بر تاریخچه تخت های بیمارستانی و توسعه آنها داشته باشیم.

انواع مختلفی از تخت های بیمارستانی وجود دارد که می توانید در مراکز پزشکی، بیمارستان ها و در خانه افراد مشاهده کنید. نوع تخت مورد نیاز شما بستگی به وضعیت سلامتی و درمان شما دارد.

تخت

وب سایت آموزش بهداشت Healthfully مروری بر رایج ترین انواع تخت های بیمارستانی ارائه می دهدیک پنل کنترل اولیه و تخت بیمارستانی کارآمد در سال 1949 معرفی شد.

اولین تختی که با موتور الکتریکی کار می کرد در سال 1952 توسط Hill-Rom معرفی شد همین شرکت در سال 1956 یک تخت بیمارستانی خودکار با عملکرد کامل را معرفی کرد.

دکتر هومر استرایکر Circ-O’electric را معرفی کرد، تختی که رویه‌های پیچیده پزشکی و جراحی را در خود جای می‌دهد.

پانل های کنترل در کناره های تخت بیمارستان تا سال 1974 معرفی نشدند ریل های جانبی که با استفاده از کنترل از راه دور بالا و پایین می رفتند در سال 1978 به واقعیت تبدیل شدند.

دهه 1980 بر توسعه تشک های روی تخت های بیمارستان متمرکز بود. تشک ها شامل تشک های درمانی بودند، در حالی که برخی از مکانیک ها و آشکارسازها برای کمک به بیماران استفاده می کردند.

علاوه بر این، دستگاه هایی برای فراخوانی پرستار و یک سیستم متصل برای تماس با بخش قلب و عروق با تخت دائمی شدند.