ظروف ملامین خارجی هیچ وقت نمی شکند

همیشه ظروف ملامین خارجی یک ماده شیمیایی است که مصارف صنعتی زیادی دارد. در ایالات متحده، استفاده از آن در ساخت برخی ظروف پخت و پز، بشقاب ها، محصولات پلاستیکی، کاغذ، مقوا و پوشش های صنعتی و موارد دیگر تایید شده است.

علاوه بر این، اگرچه ملامین به عنوان کود در ایالات متحده ثبت نشده است، ملامین به عنوان کود در برخی از نقاط جهان استفاده شده است.

ملامین ممکن است در تولید بسته‌بندی محصولات غذایی استفاده شود، اما برای افزودن مستقیم به غذای انسان یا خوراک دام که در ایالات متحده عرضه می‌شود، مورد تایید FDA نیست.

اخیراً خواندم که ظروف پلاستیکی چینی حاوی سطوح بالایی ملامین هستند. آیا ملامین این محصولات می تواند وارد غذاها و نوشیدنی ها شود.

بنیاد مصرف کنندگان تایوان اخیراً ظروف پلاستیکی ساخته شده در چین را آزمایش کرد و دریافت که حاوی ملامین در سطح 20000 قسمت در میلیارد است.

ظروف

این نوع ظروف با ماده ای به نام رزین ملامین فرمالدئید تولید می شود. ساختارهای مولکولی را تشکیل می دهد که با گرما قالب گیری می شوند تا شکل ظروف غذاخوری را تشکیل دهند.

مقدار کمی از ملامین مورد استفاده در ساخت ظروف غذاخوری از این واکنش شیمیایی “باقی” می ماند و در پلاستیک باقی می ماند.

این ملامین باقیمانده می تواند بسیار آهسته از پلاستیک به مواد غذایی که در تماس با ظروف غذا قرار می گیرد مهاجرت کند.

اگر ملامین ظروف پلاستیکی وارد غذاها و نوشیدنی ها شود، آیا غذاها یا نوشیدنی ها را برای سلامتی مضر می کند مشخص شده است که ملامین از ظروف ملامینه فرمالدئید به بیشتر غذاها منتقل نمی شود.

برای شستشوی ایمن، از یک پد شستشوی سفید سبک استفاده کنید اگر لازم است محصولات ملامینه خود را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی خیس کنید، از مواد شوینده ظرفشویی با کیفیت بالا استفاده کنید.

آیا می خواهید تصمیم بگیرید که آیا ظروف غذاخوری ملامینه برای تجارت شما مناسب است.

ما به سوالات متداول در مورد ظروف ملامینه پاسخ می دهیم تا به شما در تعیین اینکه آیا باید روی محصولات پلاستیکی ملامینه سرمایه گذاری کنید یا خیر، کمک می کنیم.