فرش تمام ابریشم دستباف درد کفاصل را کاهش می دهد

همیشه فرش تمام ابریشم دستباف طرح ابریشم از نظر کیفیت از گزینه های باکیفیت محسوب می شود که نسبت به قیمت خود بسیار مناسب است.

همچنین سعی کردیم در قالب تیتر ویژگی های فرش های پلی استر را برای شما بررسی کنیم تا به شما در انتخاب فرش اکریلیک یا فرش ابریشم کمک کنیم.

در قسمت قبل به طور کلی با فرش پلی استر آشنا شدید و برخی از مزایا و معایب آن را به شما گفتیم، اما این تمام ماجرا نیست و اگر در خرید بین فرش اکریلیک یا فرش ابریشم شک دارید، باید این کار را انجام دهید. آشنایی کامل با مشخصات آنها.

فرش

در این قسمت به سراغ فرش ماشینی اکریلیک می رویم که الیاف آن با استفاده از پلیمری به نام پلی اکریلیک ساخته می شود.

این نوع فرش ماشینی را می توان یکی از جدیدترین طرح های این صنعت معرفی کرد که توانسته بسیار مورد استقبال و استقبال قرار گیرد.

شاید بزرگترین ویژگی و مزیت این نوع فرش در بین انواع دیگر تنوع رنگی بالای آن باشد که توانسته پاسخگوی سلیقه های مختلف افراد باشد.

اما از آنجایی که مواد اولیه تهیه الیاف این نوع فرش در ایران تولید نمی شود و از خارج وارد می شود، امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم های اعمال شده بر ایران، قیمت این نوع فرش بسیار بالا رفته است.

با کاهش جزئی این محبوبیت و مقبولیت همراه بوده است 10 ویژگی اصلی فرش ماشینی اکریلیک.

همانطور که در قسمت های قبل مشخصات فرش ماشینی ابریشم را برای شما بررسی کردیم در این قسمت نیز به سراغ فرش اکریلیک رفتیم تا اگر قصد خرید بین فرش اکریلیک یا فرش ابریشم را دارید تشخیص مناسب تری داشته باشید.

بعد از تمام توضیحاتی که تا به حال در مورد این دو نوع فرش ماشینی به شما دادیم، شاید برخی از شما جزو افرادی باشید که حوصله چندانی برای دقت و تحلیل و سوال از ما ندارید.

پس حالا بین فرش اکریلیک یا فرش ابریشمی کدام گزینه برای ما مناسب تر است؟

البته اگر بخواهیم به سوال شما پاسخ دهیم، باید گفت که “بستگی دارد” و تشخیص کاملا به شما بستگی دارد.

ما به شما کمک می کنیم تا در مورد این موضوع تصمیم بگیرید، فقط از بین گزینه های زیر اولویت شما را انتخاب کنید و بر اساس آن تصمیم خود را بگیرید.

در این مسابقه قطعا برنده فرش ابریشم است، همانطور که گفتیم الیاف اکریلیک بسیار گرانتر و کمیاب تر از الیاف پلی استر هستند.