خاک برگ جلوی جاری شدن سیل در جنگل را گرفت

اجماع عمومی در میان جامعه علمی این است که ارزیابی‌های فرسایش از دست دادن خاک برگ یک “کار در حال پیشرفت” است و نمی‌توان آن را یک نماینده قابل اعتماد برای سلامت خاک در نظر گرفت.

به طور طبیعی باید از فرسایش خاک تا آنجا که ممکن است اجتناب شود، زیرا یک اثر خارجی منفی است، اما در حال حاضر هیچ ارتباط قابل اعتمادی بین آزمایش فرسایش خاک و ایجاد سلامت خاک وجود ندارد.

برخی از مردم نگران هستند که افزودن برگ به باغ نیتروژن مورد نیاز گیاهان زراعی را جذب کند، اگر در پاییز برگها را به عنوان مالچ اضافه کنید مشکلی نخواهد بود تا ارگانیسم های خاک و آب و هوا آنها را به آرامی وارد خاک کنند.

همچنین، شامل بریده‌های چمن با برگ‌ها، نیتروژن را به مخلوط اضافه می‌کند و احتمال کمبود نیتروژن را بیشتر کاهش می‌دهد، و همچنین مالچ پاشی باغ با بریده‌های چمن اضافی در طول تابستان.

اگر باغی برای دریافت برگ ندارید، یا ماشین چمن زنی ندارید که بریده ها و برگ ها را بگیرد، کافی است برگ ها را روی چمن بگذارید و در طول پاییز چند بار آنها را درو کنید تا آنها را خرد کنید.

در حال تجزیه برگ ها ساختار خاک را بهبود می بخشد به طوری که رطوبت بیشتری را در هنگام بارندگی جذب می کند و در طول دوره های خشک رطوبت را بهتر حفظ می کند، چمن شما در تابستان بیشتر سبزتر می ماند.

اگر نمی‌خواهید برگ‌ها را کنده و خرد کنید، می‌توانید آن‌ها را در توده‌های کمپوست جمع‌آوری کنید و قالب برگ درست کنید – جایگزین خوبی برای پیت ماس در باغچه و مخلوط‌های گلدانی.

رگ هایی که در پاییز می ریزند می توانند تمام مواد مغذی مورد نیاز باغ سبزیجات را تامین کنند.

آنها حتی طیف وسیع تری از مواد مغذی ضروری را نسبت به یک کیسه کود مصنوعی 10-10-10 تامین می کنند، زیرا ریشه درختان بیش از دوجین ماده مغذی گیاه را از خاک بیرون می کشد و آنها را در برگ ها ذخیره می کند.

از سوی دیگر، کیسه های کود مصنوعی اغلب حاوی تنها سه ماده مغذی ضروری گیاه هستند: نیتروژن، فسفر و پتاسیم.

بنابراین، به جای اینکه به برگ‌ها به‌عنوان زباله‌ای فکر کنید که باید «از بین برود»، به حیاط خود به‌عنوان منبعی از مواد مغذی، یک محصول کود سبز، برای باغ خود فکر کنید.