بادام کوهی شکوفه دندان هایتان را سفید می کند

بادام از نظر گیاه شناسی یک میوه بادام کوهی شکوفه در تاریخ به عنوان کتاب مقدس ذکر شده است آنها یک عنصر ارزشمند در نان هایی بودند که برای فاروس های مصر سرو می شد.

اصل و نسب دقیق آنها ناشناخته است، اما تصور می شود که بادام از چین و آسیای مرکزی منشا گرفته است.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر یا هر گونه پرس و جو اینجا را کلیک کنید کاوشگران هنگام سفر در “جاده ابریشم” بین آسیا و مدیترانه بادام خوردند. دیری نپایید که درختان بادام در دریای مدیترانه به ویژه در اسپانیا و ایتالیا شکوفا شدند.

درخت بادام در اواسط دهه 1700 توسط فرانسیسکن پادرس از اسپانیا به کالیفرنیا آورده شد.

آب و هوای مرطوب و خنک ماموریت های ساحلی، با این حال، شرایط بهینه رشد را فراهم نمی کند.

بادام

تا قرن بعد بود که درختان با موفقیت در داخل خاک کاشته شدند. در دهه 1870، تحقیقات و اصلاح نژاد چندین گونه از بادام های برجسته امروزی را توسعه دادند.

در آغاز قرن بیستم، صنعت بادام در نواحی ساکرامنتو و سن خواکین در دره مرکزی بزرگ کالیفرنیا به‌طور محکمی ایجاد شد. در طول تاریخ، بادام اهمیت مذهبی، قومی و اجتماعی را حفظ کرده است.

کتاب اعداد کتاب مقدس داستان عصای هارون را بیان می‌کند که شکوفا شد و بادام بیرون آورد و نماد تأیید الهی را به بادام داد. رومی ها به عنوان یک طلسم باروری، تازه ازدواج کرده ها را با بادام دوش می دادند.

امروزه آمریکایی ها به مهمانان عروسی کیسه ای بادام قندی می دهند که نشان دهنده کودکان، شادی، عشق، سلامتی و ثروت است. در سوئد، پودینگ برنج با طعم دارچین که درون آن یک بادام پنهان شده است، رسم کریسمس است.

آن را پیدا کنید و بخت و اقبال برای یک سال از آن شماست. اولین گونه های بادام در چین یافت شد که توسط بازرگانان در جاده ابریشم باستانی به یونان، ترکیه و خاورمیانه حمل می شد.

میان کوه‌های سیرا نوادا و رشته‌های ساحلی اقیانوس آرام، دره مرکزی حاصلخیز کالیفرنیا قرار دارد که یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین درختان میوه گلدار را در خود جای داده است.

بر خلاف سایر درختان میوه گلدار که میوه های خوراکی دارند، “مروارید” این درخت، آجیل خوشمزه ای است که در داخل میوه یافت می شود، یعنی بادام. بادام یکی از همه کاره ترین آجیل ها در جهان است.

ما انواع مختلفی را به اشکال مختلف می خوریم. بادام به تنهایی به عنوان یک میان وعده مغذی خوشمزه است و یک عنصر اصلی در آشپزخانه های خانه و در تولید مواد غذایی است.