اسکاج شیراز ظرف های شما را برق می اندازد

صابون نواری برای شستن ظروف اسکاج شیراز واقعا مدتی قبل پس از تلاش ناموفق برای ایجاد صابون مایع ، در نهایت متوجه شدم که در وهله اول نیازی به مایع کردن آن نیست.

من فقط پارچه یا اسکرابر را روی صابون می‌مالم و پاک می‌کنم. من دستور العمل های صابون ظرف مایع را دیده ام که با صابون رنده شده و سایر مواد ساخته شده است. بله، وقتی صابون نواری به خوبی کار می کند، این اتفاق نمی افتد.

پارچه های میکروفیبر . آنها پلاستیکی هستند و در پایان عمر خود تخریب نمی شوند. بله، آنها بسیاری از حوله های کاغذی را ذخیره می کنند. اما چرا از یک محصول پلاستیکی استفاده کنیم در حالی که پارچه های فیبر طبیعی از قبل وجود دارد.

نکته این پست این است که همه ما باید برچسب ها را بخوانیم و به طور خودکار ادعاهای سبز شرکت ها را باور نکنیم. گاهی اوقات تشخیص تفاوت بین سبزه و سبزه شسته شده سخت است. و گاهی اوقات وقتی ثابت می شود .

اسکاج

که محصولاتی که تصور می کردیم سبز هستند، مایل به تغییر باشیم.ماه پیش، هنگام همراهی برخی از دوستان در یک سفر خرید به تارگت، با خط تولید جدیدی مواجه شدم که در نگاه اول نشانه خوبی به نظر می رسید.

محصولات Scotch Brite “Greener Clean”. جعبه‌ای از پدهای آب‌شستگی بدون خش الیاف طبیعی، دستمال‌های بامبوی تجزیه‌پذیر زیست‌تخریب‌پذیر و یک پارچه تمیزکننده بامبوی طبیعی برداشتم. تا زمانی که به خانه نرسیدم آن را نخواندم. خیلی بد.

هر سه محصول در مقوای بازیافتی بدون بسته بندی پلاستیکی بسته بندی می شوند عالی.

اما «صفحه آبشستگی الیاف طبیعی» در حالی که حاوی 50 درصد گیاه آگاو طبیعی است، 50 درصد نیز پلاستیک است.

تماس تلفنی با 3M تایید کرد. به دلیل پلاستیک، پد آنطور که من در ابتدا تصور می‌کردم قابل تجزیه زیستی یا کمپوست نیست. (من معمولاً خواننده بدی نیستم.

طبق گزارش FTC در تابستان گذشته ، ابریشم مصنوعی بامبو تفاوتی با سایر محصولات ابریشم مصنوعی ندارد.

“فرایند تولید آن از مواد شیمیایی سمی استفاده می کند و منجر به انتشار آلاینده های خطرناک هوا می شود.

“علاوه بر این، «کمیسیون اتهام می‌زند که این محصولات ریون قابل تجزیه زیستی نیستند زیرا در مدت زمان معقولی پس از دفع متعارف تجزیه نمی‌شوند».

OrganicClothing.blogs.com تمام مراحل مربوط به پردازش شیمیایی بامبو را به پارچه روشن می کند. مقاله واقعاً چشم باز است.

بنابراین، در اینجا چیزی است که ما برای شستن ظروف استفاده می کنیم. هیچ چیز عالی نیست، اما ما بهترین کار را انجام می دهد.