کفش کالج اسپرت توسط ملکه انگلیس به کودکان کار هدیه داده شد

همانطور که از نام کفش کالج اسپرت پیداست، کفش‌های دانشگاهی قبلاً همان کفش‌هایی بودند که دانشجویان آمریکایی می‌پوشیدند و دوست داشتند و اکنون این روند به اینجا نیز رسیده است.

این تعجب آور نیست، زیرا کلاسیک های قدیمی نه تنها فوق العاده شیک هستند، بلکه بخش بیشتری از راحتی را نیز ارائه می دهند که همیشه می توانیم در زندگی روزمره از آن استفاده کنیم.

کفش های کالج بیشتر کفش های تخت به شکل دمپایی یا مقرنس هستند، که جذابیت نجیب خاصی را ساطع می کنند و در عین حال جدی و بازیگوش به نظر می رسند.

در اینجا از مواد باکیفیت استفاده می شود و با دست به مدل های عالی دوخته می شوند که نه تنها در دانشگاه خوب به نظر می رسند.

کفش‌های کالج عالی برای خانم‌ها هر روز در اداره، برای خرید و قدم زدن در شهر ما را همراهی می‌کنند و به سادگی شایان ستایش به نظر می‌رسند.

کفش

به لطف پاشنه صاف و تناسب راحت، کفش ها برای پیاده روی طولانی تر نیز مناسب هستند، در حالی که ظاهر کلاسیک آن ها را برای موقعیت های جدی تر عالی می کند.

چه بسیار ساده در سیاه، قهوه ای یا سفید و یا در رنگ های روشن کفش های کالج برای زنان به همان اندازه که شما می خواهید ساده یا پر زرق و برق هستند.

کفش های سرد کالج به ظاهر شما جلوه خاصی می بخشد و سبک منحصر به فرد شما را برجسته می کند.

فقط رنگ‌ها نیستند که تن را تعیین می‌کنند، جزئیات دیگر نیز ظاهری را تضمین می‌کنند که می‌تواند از سرد تا زیبا و ظریف باشد.

منگوله های بازیگوش به خصوص زنانه به نظر می رسند و کفش را به شریک مناسبی برای دامن و بلوز تبدیل می کنند.

عناصر فلزی خنک به شکل زنجیر و سگک به کفش های کالج ظاهری تند می بخشد که با شلوار جین خوب به نظر می رسد و به خصوص در اوقات فراغت شما را همراهی می کند.

کفش‌های کالج ساده که با طرز کار عالی و چرم فوق‌العاده خود را تحت تاثیر قرار می‌دهند، برای این کار ساخته شده‌اند و با لباس و کت و شلوار بسیار زیبا به نظر می‌رسند.