دستکش ایمنی استاد کار که دکمه پخش موسیقی دارد

وقتی یک لایه ضخیم پارچه یا هر ماده دیگری را به شکل یک جفت دستکش ایمنی استاد کار خوب روی دستان خود اضافه می کنید، از بسیاری جهات از آنها محافظت می کنید.

دستکش‌ها می‌توانند از دست‌های شما در برابر خطرات، از شوک الکتریکی گرفته تا مواد شیمیایی قوی محافظت کنند.

آنها همچنین به شما اجازه می دهند اشیاء داغ را لمس کنید، فشار دهید و بکشید بدون اینکه دچار سوختگی شوید.

دستکش های ایمنی مناسب همچنین از دست های پوشنده در برابر بریدگی ها و پارگی ها هنگام دست زدن به اشیاء تیز و خطرناک موجود در ساختمان ها یا کاربردهای صنعتی محافظت می کند.

دستکش های ایمنی کار با بالشتک در پشت در دسترس هستند تا ضربه اشیاء بر روی دستان شما به حداقل برسد.

بیشتر دستکش‌های ایمنی با کیفیت بالا، چسبندگی بیشتری به انگشتان و کف دست‌ها برای نگه‌داشتن و جابجایی اجسام سنگین و لغزنده می‌دهند.

دستکش

راه های مختلفی وجود دارد که یک سازنده می تواند یک دستکش کار دستی ایجاد کند. یکی از محبوب ترین آنها پوشش نخل است.

پوشش نخل در گزینه های مختلفی وجود دارد، از پلی اورتان مقرون به صرفه گرفته تا روکش نیتریل فوم پیچیده. هر پوشش برای کاربردهای مختلف خوب است.

جدا از مواد روکش، دستکش‌های با کف دست را می‌توان از یک دسته کف صاف به یک دسته چروک‌دار درآورد تا در شرایط مرطوب قدرت بیشتری در چنگ زدن داشته باشید.

در بسیاری از موارد، پوشیدن دستکش ایمنی بخشی از رعایت محیط کار است. عدم استفاده از آنها می تواند منجر به جریمه برای کارگران و همچنین کارفرمایان شود.

یک جفت دستکش درجه یک عایق دما را فراهم می کند که هنگام کار در شرایط آب و هوایی شدید مفید است.

در زمستان، آنها از دستان شما در برابر سرمازدگی و سایر خطرات هوای سرد محافظت می کنند.

همچنین دستکش هایی در دسترس هستند که از دست های پوشنده در برابر اشیاء داغ محافظت می کنند. جوشکاران و کارگران ریخته گری از اینها استفاده می کنند.