خانه جدید و عجیب رونالدو با سنگ مرمریت کرم گران قیمت

برای فضاهای کوچکتر، سنگ هایی با سایه های ظریف و کمی رگه دار، مانند سنگ مرمریت کرم یا صورتی مشخص شده است. ایده آل برای پوشش راه پله و حمام.

سنگ مرمر Candoglia یک ماده گرانبها به رنگ سفید مایل به صورتی، با سایه های روشن خاکستری است که کلیسای جامع میلان را می پوشاند. رنگ آمیزی متنوع و ظریف.

در میان سفیدها نیز سنگ مرمر آرابسکو، با رگه های خاکستری تیره، برای کف و دیوارهای داخلی، میز کار، سینک ظرفشویی. سنگ مرمر معروف کارارا، که مجسمه سازان به دلیل کارایی و سبک بودن، کلاسیک ظرافت را دوست داشتند.

Perlato di Sicila : استخراج شده از معادن Custunaci، سنگی است با زمینه ای عاج بژ، با درج هایی از کلسیت شبیه به مادر مروارید، برای روشنایی پله ها و کف داخلی و خارجی. مانند Pietra di Trani، با ظاهری براق در سایه های بژ.

برای کف های بزرگ و تزئینات معماری، Pietra di Apricena بسیار جالب است، یکی از بهترین مواد از نظر استحکام و دوام. عاج متمایل به فندق سبک، با رگه های نازک.

سنگ

در میان سنگ مرمرهای روشن و روشن، ما Botticino را، بژ یا صورتی، با فسیل های کوچک مجموعه ای پیدا می کنیم. فشرده و مقاوم در برابر سایش، ایده آل برای پوشش های حمام و آشپزخانه.

از یونان سنگ مرمر پنتلیک، رگه های سفید با سبز، با دانه های ریز.

در میان قرمزهای خوب، با تأثیر زیبایی شناختی قوی، Rosso Levanto. پس زمینه قرمز، با هجوم رگه های سبز و سفید است. برای پوشش حمام های زیبا

Rosso di Verona تصفیه شده، با جلوه “ابر” خاص، برای کفپوش های خارجی و داخلی. در میان سنگ های تیره، Bardiglio، با رنگ آبی رگه دار یا سرولین، برای کف، میز آشپزخانه و حمام.