تولید کفش اسکیت حرفه ای که به هیچ عنوان با آن زمین نمی خورید

اسکیت های درون خطی یا Rollerblades، کفش اسکیت حرفه ای هستند که دارای چرخ هایی هستند که به صورت سری هم تراز شده اند، مناسب برای کسانی که می خواهند به این ورزش نزدیک شوند اما اسکیت بازی را دوست ندارند.

برای کمک به شما در برداشتن اولین قدم های خود در دنیای اسکیت، یک سری نکات را در این راهنمای خرید دقیق گردآوری کرده ایم.

همچنین در اینجا بهترین مدل های اسکیت داخلی برای بزرگسالان و کودکان، از برندهای حرفه ای، برای مبتدیان و اسکیت بازان با تجربه را برای فروش در آمازون خواهید یافت.

اسکیت های درون خطی که از نام اولین شرکت تولیدکننده به آن Rollerblades نیز گفته می شود، اسکیت هایی هستند که دارای چهار چرخ هستند که پشت سر هم قرار گرفته اند.

کفش اسکیت

در حالی که اسکیت های غلتکی دارای دو ردیف چرخ موازی هستند که هر کدام از دو چرخ و یک ترمز جلو تشکیل شده است، اسکیت های درون خطی دارای یک ردیف چرخ و یک ترمز عقب هستند.

ایده آل برای کسانی که عاشق فعالیت در فضای باز هستند اما نمی خواهند (یا نمی توانند) بدوند، آنها یک ورزش کامل هستند و برای همه سنین مناسب هستند.

مانند دویدن، اسکیت درون خطی حدود 360 کیلو کالری در ساعت می سوزاند ، اما در مواردی که از درد مفاصل در زانو رنج می برید یا نمی خواهید به تاندون ها فشار بیاورید، ترجیح داده می شود.

هنگام خرید یک جفت اسکیت درون خطی، بین انواع مختلف حرکت می کنید و هیچ مدلی بهتر از مدل دیگر وجود ندارد.

با این حال، نوع اسکیت‌هایی وجود دارد که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند، تا با توجه به مشخصات فنی بسیار دقیق انتخاب شوند.

به عنوان مثال، اگر مبتدی هستید، بهترین مدل اسکیت تناسب اندام درون خطی است.

برای اسکیت بازان با تجربه، راه حل های حرفه ای می تواند سودمند باشد.