تصاویری از مردی که شیشه پاک کن رایت را به جای آب می خورد

شیشه پاک کن های مبتنی بر عامل تمیز کننده در مقایسه با شیشه پاک کن های مبتنی بر IPA از نظر هزینه ارزان تر هستند.

بر خلاف شیشه پاک کن رایت مبتنی بر IPA، مایعات مبتنی بر مواد تمیز کننده به سرعت خشک نمی شوند، که به شما امکان می دهد هر سطح شیشه ای را به آرامی تمیز کنید و حتی مایع را برای مدتی روی سطح بگذارید.

 با این حال، شیشه پاک‌کن‌های مبتنی بر مواد تمیزکننده، پسماندهایی از خود به جای می‌گذارند. برای اطمینان از تمیز کردن کامل، باید سطح شیشه را به خوبی پاک کنید.

یک  پاک کننده شیشه فوم  شامل یک مایع تمیز کننده تحت فشار است که در یک قوطی آئروسل یا اسپری آئروسل محصور شده است.

 این نوع شیشه پاک کن مزایای زیادی نسبت به انواع رایج تر شیشه پاک کن دارد.

شیشه پاک کن

هنگامی که فوم روی سطح شیشه ای پاشیده می شود، فوم با داشتن نیروی چسبندگی زیاد، به سطحی که باید تمیز شود می چسبد، که تمیز کردن شیشه درخشان تر و کامل تر را تضمین می کند.

علاوه بر این، از آنجایی که فوم دارای ویژگی خزنده است، استفاده از پاک کننده شیشه فوم به شما این امکان را می دهد که گوشه هایی از سطوح را تمیز کنید که ممکن است در غیر این صورت نتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

پاک کننده های فوم شیشه را می توان با استفاده از یک پارچه میکروفیبر (MF) پاک کرد. میکروفایبر در مقایسه با پارچه های معمولی ظرفیت خشک شدن بیشتری دارد.

شیشه پاک کن فوم گزینه ای عالی برای پنجره ها، شیشه جلو، آینه ها و سایر سطوح شیشه ای است. فوم کردن کثیفی و چربی را به طور موثری از بین می برد و درخشندگی بدون رگه ایجاد می کند.

 پاک کننده های فوم شیشه مانند  Sprayway  امروزه به دلیل استفاده آسان و نتایج درخشانی که این محصولات می دهند در بازار محبوبیت پیدا کرده اند.