اشتباه رایج در استفاده از گردنبند طبی نرم که موجب قطعی نخاع می گردد

در مورد تورتیکولی، گردن درد و غیره ما راه حل داریم. خدمات پزشکی هارمونی طیف وسیعی از گردنبند طبی نرم و سفت را در انواع مختلف ارائه می دهد تا بتوانید راه حل مناسب خود را پیدا کنید.

خدمات پزشکی هارمونی در میان تمام دستگاه های سرویکس ما یقه میامی سرویکال را به شما پیشنهاد می کند این یقه گردن اغلب در موارد بیحرکتی بعد از جراحی تجویز می شود، کف آن راحت است، هیچ دردی ناشی از یقه گردن وجود نخواهد داشت.

در طول بی حرکتی کامل ستون فقرات گردنی، ما به شما یقه گردنی کالیفرنیا Donjoy را پیشنهاد می کنیم که از دو قسمت تشریحی در پلاسازوت رادیولوسنت تشکیل شده است. شکل آن به یک تکیه گاه چانه سازگار با تمام مورفولوژی ها و همچنین تکیه گاه اکسیپیتال، پشتی و استرنوم اجازه می دهد.

به منظور تنظیم راحت تجهیزات ارتوپدی خود مانند یقه های گردن، هر دستگاه توسط متخصص ارتوپدی که در فروشگاه ارتوپدی هارمونی مدیکال سرویس حضور دارد تنظیم می شود.

گردنبند طبی نرم

معمولاً شکستگی C1 نامیده می شود، که توسط جفرسون در سال 1927 توصیف شد، از این رو نام دیگر آن شکستگی جفرسون پایدار است و مکانیسم آن یک فشرده سازی محوری به دنبال سقوط در پشت سر، ضربه شدید یا چرخش شدید سر است.

علائم آسیب شناسی: درد در ستون فقرات گردنی فوقانی بدون هیچ گونه علائم عصبی (در بیشتر موارد) شکستگی پایدار جفرسون را مشخص می کند.

درمان: بی‌حرکتی با یک یقه سفت با تکنولوژی بالا به مدت متوسط ​​بین 8 تا 12 هفته برای شکستگی جفرسون C1 پایدار توصیه می‌شود و جراحی معمولاً برای شکستگی های ناپایدار جفرسون انجام می شود.

با توجه به مصدومیتش کدام گردن بند را انتخاب کنیم؟

  • ضایعات ماکروتروماتیک ستون فقرات گردنی فوقانی (یا فوقانی)
  • آسیب ماکروتروماتیک غالب در ستون فقرات گردنی تحتانی (یا پایین تر).
  • ضایعات میکروتروماتیک ستون فقرات گردنی
  • گردن درد و بازگشت به ورزش
  • پیشگیری از گردن درد در ورزش