استفاده از پد بهداشتی لدورا برای رفع خستگی در بانوان

پد بهداشتی لدورا قابل شستشو باید به محض خرید آن را بشویید تا از باقی مانده های تولید خلاص شوید.

سپس، پس از هر بار استفاده، باید با پیش شستشو با آب سرد و صابون شسته شود (بهتر است از صابون بدون چربی استفاده شود تا خطر تغییر خاصیت جاذب SHL را ایجاد نکند). همچنین از مالش آن با برس خودداری کنید تا به مواد نساجی آسیب نرسانید.

سپس آن را با لباس های دیگرش در ماشین لباسشویی قرار دهید (دمای آن نباید از 40 درجه سانتی گراد بیشتر شود). همچنین می توان آن را با دست، در آب در دمای اتاق شستشو داد.

از محصولات غیر ارگانیک، شوینده ها، نرم کننده ها و لکه برها اجتناب کنید. پر کربنات نوشابه برای از بین بردن لکه های سرسخت عالی خواهد بود.

می توانید از سرکه به عنوان نرم کننده پارچه و اسانس درخت چای به عنوان ضدعفونی کننده و خوشبو کننده طبیعی استفاده کنید سپس لازم است نوار بهداشتی قابل شستشو در هوای آزاد خشک شود و از هرگونه منبع گرما (خشک کن، رادیاتور، اتو و غیره) جلوگیری شود.

پد بهداشتی لدورا

چگونه از نوار بهداشتی قابل شستشو استفاده کنیم؟

نوار بهداشتی قابل شستشو مانند نوار بهداشتی یکبار مصرف در قسمت پایین شورت قرار می گیرد. با ناودانی پرس روی باله ها ثابت می شود.

به طور متوسط، SHL هر 4 تا 5 ساعت یکبار تعویض می شود، درست مانند یک پد یکبار مصرف.

با این حال، پوشیدن آن در شب ممکن است، مراقب باشید که برای جلوگیری از خطر TSS از 12 ساعت متوالی تجاوز نکنید.

پس از استفاده، نوار بهداشتی قابل شستشو را می توان تا کرد (با استفاده از پرس ناودانی می توان آن را روی خود بسته نگه داشت) و در کیسه ضد آب آن قرار داد، در حالی که منتظر شستشو است.